Конспекти уроків.

 Lesson 7 Form

Тема уроку : Ступіні  порівняння прикметників

 

(Урок узагальнення)

 

Цілі :

Ø практична: – закріплення граматичних навиків по темі,

-         активізація та розширення лексичного запасу,

-         виконання вправ та завдань;

Ø розвиваюча: - розвивати та поширювати світогляд учнів,

-         стимулювати бажання до спілкування,

-         розвивати вміння висловлювати свою думку;

Ø виховна: - виховувати культуру поведінки на уроці,

Ø освітня: - підвищувати мотивацію вивчення англійської мови.

Оснащення уроку

 

Ø Магнітофон

Ø Картки с завданнями

Ø Кросворди

                                                 Хід уроку

I.Вступ. Привітання. Мовленнєва розминка

Teacher:

Good morning, children. Do you like to play games? Of course you do. Today you will play. There will be 2 teams. The topic of our lesson is “The World of Adjectives”. Today we will have a game “The fastest, the cleverest”

II. Основна частина:

Task 1

Прослухайте текст і випишіть з нього прикметники на окремих аркушах.

Учні записують прикметники під час прослуховування тексту. Текст звучить тільки один раз.

 

Jack is a Gaint. He is a good gaint. He is very tall and strong. He is from Scotland but now he is in Florida in America. Florida is green and beautiful, but Jack is not happy. He is sad. He likes cool days and cold nights. He is hot in Florida. Jack is thirsty. He likes He sweet tea.

 

Answer:  good, tall, strong, green, beautiful, happy, sad, cool, cold, hot, sweet.

 

Листи з відповідями збираються, а надоску вивішується плакат з прикметниками з прослуханого тексту для контролю і виконання наступного завдання (Кількість балів залежить від кількості правильно записаних слів)

 

Task 2

Конкурс «Ілюзіоніст». Запишіть 3 ступеня порівняння прикметників з прослуханого тексту.

 

З кожної команди виходять представники, дістають з капелюха прикметник, написане на невеликому листочці паперу і перетворюють просту форму прикметника в порівняльну і чудову. Завдання виконують письмово на дошці в швидкому темпі під веселу музику.

 

Task 3

Конкурс «Шпигуни»
Розшифруйте прикметники (Час виконання завдання обмежено - 2 хвилини)

 

Ylug, huanygt, atsf, lamls, wols, eufbtilua, etltil, ygnar, aft, luerc

Task 4

До вчительського столу виходять по одному представнику від команд, по черзі вони дістають з конверта одну з букв алфавіту, команда суперників повинна назвати на цю букву якомога більше прикметників, від цього залежить кількість балів.

 

Example

Pupil 1:  The letter “C”

Команда учасника під номером 2 називає прикметники : cold cool lever curious, etc.

Pupil 2: The letterB

Команда учасника під номером 1 називає прикметники

 : bad big bright etc.

Вчитель може вкласти в конверт не весь алфавіт вибравши 6-8 букв.

Task 5

Напишіть в вертикальних шпальтах слова так, щоб у центрі вийшов прикметник.
Учням роздають листи з рамками, прикметники можуть бути як короткими так і багатоскладовими що складаються з 3-8 букв.

 

 

B

E

E

E

U

G

L

Y

S

G

M

E

 

Task 6

 Закінчіть дані прислів'я.

1.     East or West Home is…

2.     Two heads are …

3.     …than never

4.     Home....home

Викликається по одній людині від кожної команди до вчительського столу. Вони отримують картки з прислів'ями та виконують завдання письмово. Коли один закінчує завдання, другий повинен зупинитися. В цей час команда отримує своє завдання і виконує його колективно.

 

Task 7  

Give English equivalents of the following proverbs.

1. Хитрий як лис

2.Упертий як осел

3. Рання пташка ловить черв'ячка

 

 

Task8

 Конкурс «хвалько»
Роблячи крок, необхідно вживати прикметник у найвищому ступені. Вправа виконується в швидкому темпі. Запрошується по одному представнику від команди.

 

Завдання виконується наступним чином. Перший представник від команди, роблячи крок, говорить прикметник, а інший учасник не може вживати назване слово. Тривалих пауз теж уникати.

Example

Pupil 1: I am the strongest.

Pupil 2 I am the cleverest.

Pupil 3: I am the most beautiful.

Task 9

Конкурс «Кросворд» (завдання виконується всією командою, час обмежений -2 хвилини)
Знайти 12 прикметників. З їх допомогою можна охарактеризувати людину. Знайдіть і випишіть ці слова.
 

 

 

A

T

G

Q

G

P

J

F

A

T

O

S

T

R

O

N

G

X

T

B

U

W

A

Q

L

N

C

S

W

P

S

H

L

W

D

J

H

D

Y

G

H

C

L

E

A

N

A

Q

O

L

O

V

I

A

C

E

P

D

U

A

R

H

T

K

B

K

P

I

N

G

T

N

T

H

I

N

Y

V

G

S

I

X

L

U

G

E

Q

W

Z

M

R

O

E

M

F

R

F

L

W

F

 

ANSWER: fat strong clean weak happy big young tall thin short old little

Task11 

Знайди і виправ помилки в пропозиціях.
Викликається по одній людині від кожної команди до вчительського столу. Вони дістають по одному реченню з конверта і якщо необхідно виправляють помилки.
 

·        He is the taller in the family.

·        They are the beautifulest girls in the studio.

·        I have got the smallest cat.

·        The boy is watching a gooder film.

·        There was the most biggest ship in the port.

·        Her teacher is a kind woman.

Task 12

Конкурс «Навпаки»
Написати антоніми до прикметників. У кожної команди свій список.

 

Team 1

Big old boring ugly fat angry dark stupid tall low.

Team 2

High difficult merry smart thin lazy light dirty weak new.

Task 13

 Complete the poem with Adjectives.

My mother is …

My mother is …

She …me   …stories

And cooks….

Task 14

It’s time to sing a song.

The first team starts. The second team will continue it with their own adjectives. Who will be the last? They will be the winner of this part of the competition.

Team 1

My dear dear Mummy

 I love you very much

I want you to be happy

Today and always

Be happy Be  happy

Today and always

Team 2

My dear dear Mummy

 I love you very much

I want you to be healthy

Today and always

Be healthy Be healthy

Today and always

Team 1

My dear dear Mummy

 I love you very much

I want you to be pretty

Today and always

Be pretty Be pretty

Today and always

III Заключна частина:

Підведення підсумків, визначення переможця, нагородження команд.
(Рефлексія)

 

На столі у вчителя лежать картки одна частина з позитивними емоціями інша навпаки з негативними. Дошку розділити на дві частини, сподобався урок, друга частина не сподобався урок. Учні по одному один за одним поміщають картку на відповідну частину дошки.

 

Знайти 12 прикметників. З їх допомогою можна охарактеризувати людину. Знайдіть і випишіть ці слова.

 

 

A

T

G

Q

G

P

J

F

A

T

O

S

T

R

O

N

G

X

T

B

U

W

A

Q

L

N

C

S

W

P

S

H

L

W

D

J

H

D

Y

G

H

C

L

E

A

N

A

Q

O

L

O

V

I

A

C

E

P

D

U

A

R

H

T

K

B

K

P

I

N

G

T

N

T

H

I

N

Y

V

G

S

I

X

L

U

G

E

Q

W

Z

M

R

O

E

M

F

R

F

L

W

F

 

Коментарі